Tłumaczenia internetowe Tłumaczenia internetowe
WSZYSTKO CO TRZEBA WIEDZIEĆ O TŁUMACZENIACH INTERNETOWYCH


dodaj ogłoszenie
Tłumaczeniowe pogotowie awaryjne
Amar parkiety

Ankieta
Czy IQ.Link spełnił Twoje oczekiwania?
 


Aby zdać sobie sprawę z możliwości automatycznych tłumaczy dostępnych na internecie autor tego artykułu przygotował wlasną próbkę porównawczą. Oto jak wyglądają różne tłumaczenia dokonaner na tym samym kawałku tekstu pobranego z serwisu CNN na temat szczęśliwego wodowania samolotu pasażerskiego na rzece Hudson w centrum Nowego Jorku.
(Artykuł ten był napisany w listopadzie 2009 i  chyba stał się już staroświecki. Może przydało by się by go ktoś przeredagował zgodnie z aktualnymi trendami w rozwoju translatorów).
 

 

Minutes after he reported hitting birds and losing power in both engines, the pilot of US Airways Flight 1549 calmly told an air traffic controller the plane would ditch into the Hudson River.

"We can't do it," pilot Chesley B. "Sully" Sullenberger said at 3:29 p.m. on January 15, in response to efforts to land the plane at New Jersey's Teterboro airport, according to a recording released Thursday by the Federal Aviation Administration.

"We're gonna be in the Hudson," Sullenberger said, about three and a half minutes after the Airbus A320 took off from New York's LaGuardia Airport.

"I'm sorry, say again," said the controller, from New York Tracon, a radar facility on Long Island that handles flights after they depart from LaGuardia or Teterboro airports?
Listen to pilot talk to controllers.

 

(Tłumaczenie dokonane przez mieszkańca wschodniego wybrzeża USA)

Kilka minut po zgłoszeniu uderzenia w grupę ptaków co spowodowało awarię obu silników, pilot lotu Nr 1549 linii lotniczych US Airways zrównoważonym głosem zapowiedział kontrolerowi ruchu, ze samolot woduje na rzece Hudson.

Nie, to niemożliwe, stwierdził pilot Chesley B. Sullenberger (zwany ?Sully?). O godzinie 15.29 (15 stycznia) w odpowiedzi na próby skierowania go na lotnisko Teterboro w stanie New Jersey (ok 20 km od lotniska La Guardia w Nowym Jorku ? dopisek tłumacza), zgodnie z danymi opublikowanymi przez Federalne Biuro Lotnictwa USA.

Spadamy do rzeki Hudson, powiedział Sullibenger, a było to tylko 3 ? minuty po tym jak Airbus A320 wystartował z nowojorskiego lotniska La Guardia.

?Nie rozumiem, czy możesz powtórzyć, odpowiedział kontroler z wieży kontrolnej ?Tracon? (system kontroli lotów w USA ? przypisek tłumacza) na Long Island, która obsługuje wszystkie loty z lotnisk La Guardia i Teterboro... Słuchaj całej rozmowy pomiędzy pilotem a wieżą kontrolna.

 

A teraz jak z tym samym tekstem dają sobie radę różne tłumacze automatyczne:


BING ? tłumacz internetowy Microsoftu

Minut po on zgłoszone naciśnięcie ptaków i utraty zasilania w obu aparaty, pilot US Airways lotu 1549 spokojnie powiedział kontrolera ruchu lotniczego płaszczyzny czy zrezygnować w rzeką Hudson.

"Nie możemy zrobić to," pilotażowego Chesley B. "Sully" Sullenberger powiedział na 3: 29 p.m. na 15 stycznia, w odpowiedzi do wysiłków zmierzających do ziemi samolotu na lotnisku Teterboro New Jersey, zgodnie z nagrania, wydany czwartek Federalna Administracja Lotnictwa.

"Jesteśmy gonna w Hudson," powiedział Sullenberger, około trzech i pół minut po A320 Aerobus z New York LaGuardia Airport.

"I 'm sorry, powiedz ponownie" powiedział kontrolera, z tracon w New York, centralnym radaru na Long Island, który obsługuje rejsy po ich odejść od LaGuardia lub Teterboro airports? Słuchanie pilotażowego talk do kontrolerów.


GOOGLE - tłumacz internetowy

Minut po uderzeniu zgłaszane ptaków i traci moc w obu silników, pilot US Airways Flight 1549 spokojnie poinformował kontrolera ruchu lotniczego, samolot będzie drenować do Hudson River.

"Nie możemy zrobić" pilotażowych Chesley B. "Sully" Sullenberger powiedział 3:29 pm w dniu 15 stycznia, w odpowiedzi na wysiłki zmierzające do płaszczyzny ziemi w New Jersey's Teterboro lotniska, zgodnie z nagrania wydała czwartek przez Federalne Administracja Lotnictwa.

"We're będzie w Hudson," Sullenberger powiedział, o trzy i pół minuty po Airbus A320 wystartował z nowojorskiego lotniska LaGuardia.

"I'm sorry, jeszcze raz powiedzieć", powiedział administrator, z New York Tracon, radar obiektu na Long Island, który obsługuje loty po odbiegają one od lotniska LaGuardia lub Teterboro ... Słuchaj pilotażowych rozmawiać kontrolerów.

Jak widzicie nie jest łatwo zrozumieć treść krótkiego komunikatu prasowego korzystając z bezpłatnych automatycznych tłumaczy dostępnych na internecie.

LINGVOBIT - tłumacz internetowy

Minuty po tym, jak on powiadamiał uderzenie bidróg i tracący (gubiący; strata) możność (siła; dostarczać energii elektrycznej) w obydwa silniki, pilot (locman) AMERYKAŃSKIEGO Lotu (przelot) Tras lotniczych 1549 spokojnie powiadał (opowiedział) powietrznemu kontrolerowi ruchu samolot byłby *ditch* do *Hudson* Rzeka (rzeczny). "My nie może robić to," pilot (eksperymentalny; locman) *Chesley* *B*. "*Sully*" *Sullenberger* przy 3:29 po południu na Styczniu 15, w odpowiedzi na wysiłki lądować (wysadzać; wyładowywać) samolot przy Stanie New Jersey *Teterboro* lotnisko, zgodnie z zapisywaniem wypuścił (wypuszczony; zwolnił; zwolniony) Czwartek przez Federalną Administrację Lotnictwa. "My jesteśmy zamierzać jest w *Hudson*," *Sullenberger* , o trzech i minutach połowy po (po tym, jak) *Airbus* *A320* zdejmował (usunął) od Nowego Jorku *LaGuardia* Lotnisko. "JA jestem żałujące, mówią (przemawiać) znowu," kontroler, od Nowego Jorku *Tracon*, radarowa łatwość (sprzęt) na Długiej Wyspie co (żeby; który) załatwia loty (przelot) po tym, jak one odchodzą z *LaGuardia* albo *Teterboro* lotniska ? Słuchają pilot (eksperymentalny; locman) rozmawiać (rozmowa; mówić) do kontrolerów.

 

WordTran ? tłumacz internetowy http://www.tranexp.com:2000/Translate/result.shtml

Minuty za on zameldowany uderzanie ptaki i tracenie władza w obydwaj silniki , ten pilot z nas Linie lotnicze Lot 1549 spokojnie powiedział an transport lotniczy kontrolowany ten roślina byłby rów w ten Hudson Rzeka. " my nie może czynić it, " pilot Sery B. " plamić Sullenberger powiedziany przy 329: p.m. u Styczeń 15, w reakcja wobec starania wobec ziemia ten roślina przy Nowy Rodzaj swetra Teterboro lotnisko , zgodnie z pewien notujący zwolniony Czwartek a propos Federalny Lotnictwo Zarządzanie. " jesteśmy gonna być w ten Hudson, Sullenberger powiedziany , około trzy i pewien połowa minuty za ten Poduszka powietrzna A320 brał od z Nowy York's LaGuardia Lotnisko. " przykro mi , powiedzieć znowu " powiedziany ten kontrolowany , z Nowy York Ślad , pewien radar łatwość u Długi Wyspa ów dłoń loty za oni odstępować od LaGuardia albo Teterboro porty lotnicze Słuchać pilot mówić do kontrolowany.

 

Translatica.pl - polski tłumacz internetowy

Minuty po tym jak zrelacjonował uderzanie ptaków i tracenie mocy w obu silnikach, pilot US Airways Flight 1549 spokojnie powiedział kontrolerowi ruchu lotniczego, że samolot zerwie do Hudsona Rzeka. "Nie możemy robić tego" Chesley pilotażowy B. "kalać" Sullenberger powiedział przy 3: 29 p.m. 15 stycznia, w odpowiedzi na wysiłki by sprowadzić na ziemię samolot przy Teterboro Nowej Wyspy Jersey lotnisko, zgodnie z nagrywającym zwolnionym czwartkiem przez federalistę Zarządzanie lotnicze. "Będziemy w Hudsonie" Sullenberger powiedział, około trzy i połowy minuty za Aerobusem 320 zabrał z New York's LaGuardia Airport. "Współczuję, mówić jeszcze raz," powiedział dyrektor, z Nowy Jork Tracon, obiekt radarowy na Long Island, który załatwia loty potem oni odchodzą od LaGuardia albo Teterboro lotniska? .. Słuchaj mówienia pilotażowego do dyrektorów

 

m-translator - polski tłumacz internetowy (nie przetłumaczył całości tego tekstu w jednym przejściu).

Minut po zgłaszane uderzanie ptaków i traci moc w obu silników, pilot US Airways Flight 1549 spokojnie poinformował kontrolera ruchu lotniczego, samolot będzie drenować do Hudson River. "Nie możemy zrobić" pilotażowych Chesley B. "Sully "Sullenberger powiedział 3:29 pm w dniu 15 stycznia, w odpowiedzi na wysiłki zmierzające do płaszczyzny ziemi w New Jersey's Teterboro lotniska, zgodnie z nagrania wydała czwartek przez Federalne Administracja Lotnictwa." We're będzie w Hudson, "Sullenberger powiedział, ab"We're będzie w Hudson," Sullenberger powiedział, o trzy i pół minuty po Airbus A320 wystartował z nowojorskiego lotniska LaGuardia. "I'm sorry, powiedzmy ponownie", powiedział administrator, z New York Tracon , radar obiektu na Long Island, który obsługuje loty po odbiegają one od lotniska LaGuardia lub Teterboro .. Słuchaj pilotażowych rozmawiać kontrolerów.

 


Nasze firmowe IQ.Linki, umieszczone na tej stronie służą do ilustracji przykładów podanych w danym artykule. Data ostatniej akualizacji: pażdziernik 2011 r.
W przypadku stwierdzenia niezgodności z podanymi faktami prosimy o nadesłanie sprostowania pod adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, Ĺźeby go zobaczyć. lub wniesienie swoich komentarzy na stronach naszego FORUM

Copyright 2009-2011 ? IQ-arius Translatoryczny. Tłumaczenia internetowe. Wszystkie teksty wyrażają opinie ich autorów.
scroll back to top
 
Logowanie
rejestracja | przypomnij hasło




Usługi VoIP






Copyright © IQ-aurius. Created by New Media Creation Group